Chase cam universální
SkyBean ChaseCam - univerzální platforma
Tento model ChaseCam má univerzální platformu, která umožňuje připojit téměř každou akční kameru. Vzhledem k tomu, že každá kamera má jinou hmotnost a rozměry, budou potřebné úpravy, jakož i vyvažování a úprava délky lana. Univerzální platforma slouží k přilepení adhezivního držáku na kameru. Jakmile umístíte kameru na univerzální platformu, musí být ChaseCam vyvážený lepidlem. V balení jsou 3 závažím (2x 5g, 1x 10g).
V balení jsou 2 sady křídel - větší a menší.
Pokud váha kamery je do 100 g - použijete menší křídla
Pokud vaše kamera má hmotnost nad 100g - použijete větší křídla
Vyvažování ChaseCam s malými křídly
Vyvažování ChaseCam s velkými křídly
Postup vyrovnávání se může lišit v kombinaci s různými typy kluzáků a požadovaným videozáznamem.
Nastavení
SkyBean ChaseCam se stane vaším osobním kameramanem, který bude nahrávat vaše létající dobrodružství jako nikdo jiný. Pro nejlepší možnou stabilitu a kvalitu videozáznamu se ujistěte, že jste při nastavení SkyBean ChaseCam dodrželi postup, znázorněný v tomto videu a popsaný v příručce na našich webových stránkách.
https://www.youtube.com/watch?v=zFrNLxRPZOM&feature=youtu.be
Montáž
SkyBean ChaseCam doručujeme v rozmontovaném stavu. Sestavení trvá zhruba 30 minut. Prosím, věnujte pozornost postupu, který je znázorněn v tomto videu a v uživatelské příručce na našich webových stránkách, abyste měli jistotu, že jste montáž provedli správně. Jedině tak dosáhnete nejlepší kvality a stability při pořizování videí během vašich okamžiků ve vzduchu.
https://www.youtube.com/watch?v=2koS7ayR4Qo&feature=youtu.be
Bezpečnost
Při vyvíjení SkyBean ChaseCam byl kladen důraz především na bezpečnost užívání za letu. Za běžného letu se ChaseCam vyskytuje vzadu v dostatečné vzdálenosti za pilotem a nemá tak vůbec žádný vliv na kĺouzavost vrchlíku či rychlost letu. My jako aktívní piloti si však umíme představit, co všechno se může ve vzduchu stát, proto jsme ChaseCam testovali i za nestandartních letových situací.
Při použití speedu nebo točení spirály bude vyšší rychlost zvětšovat brzdnou sílu a gumová šňůra se natáhne o to víc. Tím se ChaseCam vzdálí do větší vzdálenosti od kluzáku a do záběru se dostane celý padák i pilot. Při nesprávném výstupu ze spirály, stejně jako při velkém wing-overu se ale ChaseCam může zaplést do šňůr. V silné termice na okrajích silnějších stoupáků je možné na záběru postřehnout malé trhnutí, ale tím se není třeba znepokojovat, vysoká úroveň bezpečnosti v těchto případech zůstává zachována. Malými wingovery, kterými se ChaseCam dostane blíž ke šňůrám, lze docílit zajímavých videoefektů. Naopak velké wingovery mohou způsobit zamotání ChaseCam do šňůr, ale bez toho, aniž by to mělo vliv na bezpečnost pilota, pouze kamera bude směřovat jinam a záběry nejspíš nebudou stát za to. Při asymetrickém zaklopení, ať už dynamickém či drženém, má padák stále dopřednou rychlost, ChaseCam tímpádem stále vytváří odpor a do šňůr se zamotat nemůže. Při dynamickém frontstallu se padák obvykle rychle vzpamatuje, jen ztratí pár metrů výšky. To však nemá žádný vliv na polohu ChaseCam vůči padáku. Při B-stallu padák ztrácí dopřednou rychlost a tím se ChaseCam může zachytit do šňůr, obzvlášť když za ně zatáhnete dynamicky.
Obsah balení